Przejdź do głównej zawartości

Pokochaj jesień

 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Witam

Witam na moim kolejnym blogu. Na tym blogu znajdziesz wiele rozmaitości:gify,muzykę,linki do ciekawych stron,przepisy i porady.Będzie ciekawie... Zapraszam na moje blogi: extra blog zimowy blog extra gify ploteczki i rozmaitości jesienny blog Przyjaźń,miłość, zdrada niezapominajka swiat pogody.pl

Mimozami jesień się zaczyna

Czesław Niemen -  Wspomnienie Mimozami jesień się zaczyna, Złotawa, krucha i miła, To ty, to ty jesteś ta dziewczyna, Która do mnie na ulicę wychodziła. Od twoich listów pachniało w sieni, Gdym wracał, zdyszany ze szkoły, A po ulicach w lekkiej jesieni, Fruwały za mną jasne anioły. Mimozami zwięzłość przypomina, Nieśmiertelnik żółty październik, To ty, ty moja jedyna, Przychodziłaś wieczorem do cukierni. Z przemodlenia, z przemodlenia senny, W parku płakałem szeptanymi słowy, Młodzik z chmurek prześwitywał jesienny, Od mimozy złotej, majowej. Ach czułymi, przemiłymi snami, Zasypiałem z nim gasnącym o poranku, W snach dawnych bawiąc się wiosnami, Jak tą złotą, jak tą wonną wiązanką...
Kiedy piękna noc zapada,księżyc bajki opowiada. Wszystkie gwiazdki go słuchają i na piękny sen czekają. Więc bez żadnych zbędnych słów,życzę Tobie miłych snów.